Touch Me

Touch Me

محصولات آرایشی و بهداشتی و تناسب اندام تاچ می Touch Me
Touch Me

Touch Me

محصولات آرایشی و بهداشتی و تناسب اندام تاچ می Touch Me

روغن نارگیل پاراشوت

روغن نارگیل پاراشوت Parachute




روغن نارگیل پاراشوت در درمان و جلوگیری از شوره سر مفید است و خاصیت ضد قارچ، ضد ویروسی و ضد باکتری دارد.






شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774






توضیحات محصول :

روغن نارگیل پاراشوت

روغن پاراشوت سرشار از اسید لوریک، اسید کاپریک است شامل اسیدهای چرب ضروری است که   به مو  پروتیئن داده و در نتیجه مانع از ریزش مو می شود

ماساژ با روغن پاراشوت نیز  گردش خون در پوست سر  را افزایش داده و موها را نرم تر سالم تر میکند و از موخوره هم پیشگیری میکند

ماساژ منظم با روغن نارگیل پاراشوت باعث بهبود سلامت کوتیکول مو و تقویت فولیکول های مو شده ، در نتیجه قدرت مو را بهبود میدهد. ، ماساژ مو با این روغن باکتریها را از بین می برد
ویژگی ها :

روغن پاراشوت در درمان و جلوگیری از شوره سر مفید است و خاصیت  ضد قارچ، ضد ویروسی و ضد باکتری دارد.

روغن پاراشوت از شپش سر پیشگیری کرده و حاوی ویتامین E و K  زیادی است


روش استفاده :
بعداز استحمام موی سر را خشک کرده و به اندازه کافی رو کف دست ریخته و روی مو و پوست سر و بدن ماساژ دهید

100sabad.ir

ماسک مو آلوورا وکالی

ماسک مو آلوورا وکالی WOKALI




نرم و صاف کننده ی جلوی موها و فرکننده ی پشت موها - ضد شوره ، ضد موخوره





شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
مشخصات اصلی:
نوع
ماسک
برند
وکالی  WOKALI
حجم
460 میلی لیتر
کشور سازنده
تایلند
تاریخ مصرف
دارد
مناسب برای
انواع مو
 
توضیحات محصول:
این ماسک مو حاوی عصاره آلوورا می باشد که آب رسان و از بین برنده ی پوسته ی سر می باشد. همچنین حاوی ویتامین E می باشد که طراوت و لطافت ر ابه موها می بخشد. ضد رادیکال های آزاد و  اشعه UV خورشید است. همچنین دارای پرو ویتامین B5 می باشد که باعث شادابی و شفافیت مو می شود. همچنین حاوی کراتین هیدرولیز شده جهت افزایش مقاومت و انعطاف پذیری مو بوده و دارای پلیمرها و مواد کاتیونی ویژه است که موجب افزایش لطافت و نرمی ابریشمی و حالت پذیری موها می شود. دارای ترکیبات موثر در جلوگیری از ایجاد الکتریسیته در موها و جلوگیری از موخوره ، دارای ترکیبات تقویت کننده در لسیتین ، روغن بادام و نارگیل بدون چرب کردن موها که نه فقط یک ماسک بلکه یک ضد آسیب کامل است. هرآنچه موهای شما به آن نیاز دارد در این محصول پیدا می کنید.
اگر موهایتان خشک و شکننده شده ، وز داشته و حالت کرکی دارد ، ضعیف و حساس است برای رفع تمام مشکلات به این ماسک مو اعتماد کنید. اگر حتی موهایتان بدون آسیب یا با صدمه جزئی است مصرف مداوم آن بهترین پیشگیری از ابتلا به صدمات جدی و شدید موی شماست.

چرا این محصول را برای موهایتان انتخاب کنید ؟
1 - این محصول تنها یک ماسک نیست بلکه یک ضد آسیب مو تمام عیار است و حاوی تمام ترکیبات لازم برای درمان قطعی همه ی آسیبهای موی شماست.
2 - با خرید این محصول نیازی به استفاده از فراورده های مختلف نرم کننده و ماسک های دیگر و ... نخواهید داشت و اگر فواصل استحمام شما هفته ای 2 تا 3 بار باشد نیاز به محصولات بعد از حمام نیز ندارید.
3- روش مصرف و اثر جذب این محصول منحصر به فرد بوده و مشابه هیچ محصول دیگری نیست . شما بایستی از شانه ی مخصوص جهت پخش یکنواخت استفاده نمائید و کلاه ویژه جهت تامین دمای 37 درجه را بکار ببرید و حداقل 10 دقیقه زمان کافی جهت اثر در نظر بگیرید.
4 - تمام مواد اولیه از مرغوبترین و موثرترین برندهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفته که با غلظت مناسب و کارآمد و دقت ویژه در تمام مراحل تولید شایسته موهای شما عرضه گشته است .
5- این محصول نتیجه ی تحقیقات گسترده و دامنه دار تیم متخصص و مجرب دانشگاهی و داروسازان کارشناس فرآورده های آرایشی و بهداشتی بوده و اختصاصاً جهت نوع خاص موی ایرانی و خصوصیات فیزیولوژیکی آن فرموله و تولید گشته است.
6 - برخلاف بسیاری از محصولات مشابه این محصول با PH معادل پوست و مو و بدون اسیدی کردن موها و کاملاً سازگار و بدون ایجاد حساسیت با پوست و مو اثرات خود را نشان می دهد.
7 - از نخستین بار مصرف محصول اثرات اولیه شامل نرمی و لطافت ابریشمی، گره نخوردن و شانه پذیری عالی، ترمیم ساقه مو و از بین بردن الکتریسیته ساکن را شاهد خواهید بود و در ادامه ی مصرف ، موها مقاوم شده از حالت کرکی و سخت خارج شده و وز موها برطرف می شود و به تدریج موخوره از بین می رود و خشکی و شکنندگی موها جایشان را به شادابی ، سلامت و انعطاف پذیری می دهد. به تدریج ریزشهای غیر طبیعی که در اثر آسیب ساقه ی مو و ضعف ریشه ی مو به وجود آمده کنترل شده و از بین می روند.
 
طریقه مصرف:
بعد از استفاده از شامپوی مناسب و ملایم ، آب اضافه ی موها را گرفته و آن را با مقدار کافی ماسک موی آلوورا آغشته نموده و با استفاده از شانه مخصوص و طبی به طور یکنواخت روی موها پخش نمایید.  10دقیقه تامل فرمائید. سپس موها را با آب ملایم آبکشی نموده و به دلخواه حالت دهید. توصیه میشود جهت تداوم و تکمیل اثر مطلوب از محصولات ترمیمی ، تقویت کننده و ضدریزش مو در فواصل بین دو استحمام طبق دستور استفاده نمایید.

درباره ی گیاه آلوورا :
گیاه آلوورا برای صدها سال است که کشف؛ و به دلیل خواصی که برای پوست و مو دارد، مصرف آن بسیار رایج شده است. آلوورا علاوه بر تسکین پوست خسته و نرم کردن مو خواص آنتی باکتریایی نیز دارد که می تواند ظاهر آکنه را کاهش دهد.
این گیاه را می توان برای تسکین و التیام پوست آسیب دیده از اثرات مخرب ناشی از قرارگرفتن در معرض پرتوهای مضر آفتاب استفاده کرد. زمانی که آنرا به پوست می مالید، آلوورا ویتامین ها و آنزیم های طبیعی را از خود آزاد می کند. از این رو به دلیل خواص و فوایدی که برای پوست و مو دارد این گیاه اکنون به جایی رسیده که به یک ماده اصلی در ترکیب بیشتر محصولات زیبایی تبدیل شده که امروز در بازار به فروش می رسد. در ادامه برآنیم به برخی از ویژگی های آلوورا برای مو اشاره کنیم که در ذیل می خوانید:
بنا به نظر محققان دانشگاه هاوایی، برای درمان ریزش مو باید در مصر باستان جستجو کنیم. درواقع آلوورا حاوی آنزیم هایی است که تاثیر مستقیمی بر روی تقویت رشد مو دارد. این آنزیم ها قادر هستند که سلول های مرده پوست – که پیاز مو را مسدود و مانع از نفوذ ماده مغذی به مو می شوند – را از پوست سر ریشه کن کنند. آلوورا می تواند چربی پوست و سلول های مرده پوست سر را از بین ببرد و باعث رشد بیشتر مو شود. آلوورا همچنین خواص قلیایی دارد که می تواند پ.هاش مو را به سطح مطلوب تری برساند و منجر به رشد بیشتر مو شود و کمک کند که رطوبت و نرمی را به مو بازگرداند.
آلوورا به دلیل خاصیت ضد خارش خود می تواند خارش و خشکی مو را از بین ببرد. بیماری های خارشی شامل مشکل و مسائل پوستی و پوست سر مانند پسویازیس و اگزما هستند. پسویازیش یک بیماری خودایمنی است که به دلیل تولید بیش از حد سلول های پوست ایجاد می شود. همچنین به خاطر داشته باشید که خاصیت آنزیمی این گیاه به آلوورا این امکان را می دهد که سلول های اضافی پوست را از بین ببرد و در عین حال پوست و پوست سر را نرم نگه دارد. آلوورا همچنین می تواند قرمزی، خارش، پوسته پوسته شدن و التهاب پسویازیس را کاهش دهد.
از نظر تاریخی یکی از استفاده های طبیعی آلوورا، کاهش قرمزی و و التهاب پوست سر بوده که هم به صورت استعمال داخلی و هم به صورت استعمال خارجی بوده است. در حقیقت آلوورا مدت های مدیدی است که به عنوان یک داروی ضد عفونی کننده برای سوختگی ها و زخم ها، کاهش تورم و از زدودن باکتری استفاده می شده است. لازم به ذکر است که از این گیاه برای کاهش دردهای ناشی از سوختگی از نور آفتاب نیز استفاده می شده است.
به خاطر خاصیت آنزیمی «از بین بردن سلول های مرده پوست» که در بالا اشاره شد، گفتنی است که این گیاه بی نظیر برای درمان شوره سر نیز مورد استفاده قرار می گرفته است. خوشبختانه علاوه بر از بین بردن سلول های مرده، آلوورا خاصیت ضدقارچی نیز دارد از آنجا که قارچ ها در یک محیط اسیدی پیشرفت می کنند، خاصیت قلیایی آلوورا با محیط های قارچی مقابله می کند و مانع از رشد و پیشرفت آنها می شود.
علاوه بر خواص و ویژگی های که در بالا گفته آمد، آلوورا از خاصیت نرم کنندگی مو نیز برخوردار است. ماده ژل مانند برگ آلوورا ترکیب مشابه کراتین را دارد. این شباهت ساختاری امکان نفوذ آسانتر به ریشه های مو را می دهد. حالا شاید متوجه شده باشید که چرا شرکت های رنگ مو از این گیاه قوی در رنگ هایشان استفاده می کنند.
ثابت شده که پوست می تواند خواص آلوورا را تا هفت لایه در عمق خود جذب کند و از آنجایی که پوست سر از نظر جذب بسیار قویتر از پوست بدن است، می تواند از این خاصیت به مراتب بهره بیشتری ببرد.
گیاه آلوورا یا صبر زرد عمدتاً در مناطق خشک رشد می کند. بیشتر از 250 گونه آلوورا وجود دارد که چهار نمونه آن دارای ارزش غذایی و پوستی می باشند. آلوورا ظاهری شبیه به کاکتوس دارد گیاهی دائمی گوشتی و آبدار حداکثر 2 متر ارتفاع داشته برگهائی پهن و تیغ دار دارد که اگر تیغ های لبه برگ را جدا کنیم ژلی خارج می شود که تمام خواص گیاه در آن نهفته است. در روی مو آبرسانی عمیق، تقویت و رشد مو، افزایش درخشندگی، استحکام مو، خاصیت ضد قارچی، ضد شوره و التهاب پوست مو و ضد خارش از دیگر خواص آلووراست .
ترکیبات ژل آلوورا: این ترکیب خارق العاده حاوی 75 ماده شناخته شده است.
شامل 20 نوع آمینو اسیدکه تمام اسید آمینه های ضروری بدن انسان از جمله موها در آن یافت می شود
شامل آلانین – آسپارژین – آسپارتیک اسید – گلوتامین – گلوسین – هیستیدین – ایزولوسین – متیونین – پرولین – ترئونین – آرژینین – گلوتامیک اسید – سیستیئن - هیدروکسی پرولین – لیزین – فنیل آلانین – سرین – تیروزین – والین – سوسین .
ویتامینهای A – B1- B2 –B6- B3 –B12 – C- E و D و همچنین املاح کلسیم ، مس ، آهن ، پتاسیم، سدیم، منیزیم و منگنز
اما علاوه بر تمام ترکیبات بی نظیر فوق این گیاه دارای خاصیت آبرسانی خارق العاده در موهای شما می باشد که با غلظت موثره در ماسک آبرسان عمیق آلوورا حالت موهای آسیب دیده شما را احیاء می کند.
100sabad.ir

شامپو کریستال آلوئه ورا والنسی

شامپو کریستال آلوئه ورا والنسی

Valensey Aloe Vera Crystal Shampoo



شامپو کریستال آلوئه ورا والنسی،غنی از آلوئه ورا می باشد که با تنظیم چربی پوست سر از ریزش موها جلوگیری می کند. عصاره آلوئه ورا با ضخیم کردن مویرگهای پوست سر و تحریک آنها باعث افزایش خون رسانی به ریشه های مو و مانع از ریزش مو می گردد





شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774

شامپو کریستال آلوئه ورا والنسی

 

آلوئه ورا حاوی آنزیم هایی است که تولید و رشد موهای جدید را تحریک می کنند. این آنزیم ها سرعت جریان خون را افزایش می دهند، بنابراین پاپیلای پوستی (زائده بافتی ریشه موی سر) را فعال نموده و سبب افزایش تغذیه فولیکول های مو می‌گردد. در واقع آلوئه ورا  به عنوان یک ماده جادویی در جهت افزایش و رشد موها شناخته شده است. همچنین به علت خواص ضد باکتری و قارچی که دارد مانع از ایجاد شوره سر می‌گردد. شامپو کریستال آلوئه ورا والنسی غنی از آلوئه ورا می باشد که با تنظیم چربی پوست سر از ریزش موها جلوگیری می کند. عصاره آلوئه ورا با ضخیم کردن مویرگهای پوست سر و تحریک آنها باعث افزایش خونرسانی به ریشه های مو و مانع از ریزش مو می گردد. با تغذیه و شستشوی موها ریشه مو را تقویت کرده و باعث حالـــت پذیری و نرمی موها می شود. ضمنا از ریزش فصلی موها جلوگیری می نماید.

نحوه مصرف :
 برخی از خواص شامپو آوورا والنسی:

 
  • حاوی عصاره آلوئه ورا

  • ضد ریزش و رویش مجدد مو

  • کنترل کننده چربی سر

  • افزایش خونرسانی به مو

  • تقویت کننده

 

روش مصرف:

مقداری از شامپو را به ریشه موها بزنید و ماساژ ملایم دهید بعد از یک الی سه دقیقه آبکشی نمایید.

 


100sabad.ir